Hej Steen
Det må siges at være et modelmæssigt højdepunkt at få en metode opkaldt efter sig - jeg håber, at det bliver godt/at du bliver tilfreds

Retmæssigt set vil jeg nok kalde den for Andy-metoden efter Andys HQ videoer på Youtube.
Jeg vælger lige at vise dig to byg, hvor jeg synes, at min weathering er lykkes.
1. M1126 Stryker
Her har jeg faktisk anvendt "Thomas/Andy"-metoden, da jeg brugete wash (wallejo) og pigment (Light Sienna) og påførte substansen på bolte og mellemrum mellem panser. Når dette så var tørt så fjernede jeg det med en hård pensel og arbejdede samtidig på de områder, der ikke fik påført noget. Det gav efter min mening et OK spil mellem beskidte og mindre beskidte områder.

2. Warrior MCV
Her har jeg primært anvendt Panel Liner fra Tamiya (mest grå og lidt sort). Jeg har ligeledes anvendt en neutral wash fra MIG. Til sidst anvendte jeg utroligt lidt pigments enkelte steder på pansringen. Jeg havde ligeledes planlagt en let overspray med buff, men det har jeg valgt at vente med, da jeg synes, at det fungerer OK uden.

Som jeg ser din model nu, så er du godt på vej, og ja, giv den en ekstra tur med en pensel for at fjerne overskydende mudder/skidt. Derefter vil jeg nok give den en let overspray med Tamiya Buff, der er yderligere fortyndet.
Som altid følger jeg spændt med i dine byg.
VH - Thomas