Jeg er ved at rydde lidt op - så for at få lidt plads igen, bliver jeg nødt til at sælge nedenstående sæt. de er alle som nye. Jeg sender gerne men man skal også være velkommen til at kigge forbi, jeg bor i Korsør.

De er listet efter scala 1/35 først til 1/700
Dragon Flakpanzer IV (3 cm) Kugelblitz #6040, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et meget sjældent sæt af en Tysk Antiluftskyts-tank fra slutningen af WW2 250kr
Dragon M1A1 w/Mine Plough 'Desert Storm', skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et sjældent sæt af en Abrams M1A1 med mine plov, så den kan rydde panserminer 180kr
Tamiya German 8 ton Semi Track 20mm Flakvierling Sd.Kfz 7, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, af et meget sjældent sæt af et halbæltekøretøj med 4-løbet antiluftskytskanon 190kr
Italeri Flakpanzer IV Ostwind #376, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et meget sjældent sæt af en Tysk Antiluftskyts-tank fra slutningen af WW2 200kr
Tamiya Flakpanzer IV Wirbelwind #35233, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et sjældent sæt af det pansrede Antiluftskyts-bæltekøretøj 190kr
Academy Panzerkapfwagen IV individual tread blocks, skala 1/35 Bælter til et komplet Panzerkapfwagen IV køretøj i superkvalitet i enkelte led i stedet for de kedelige urealistiske gummibælter, der følger med i diverse byggesæt, passer til diverse tanks og flakversioner, Brumbär, jagdpanzer, sturmpanzer, Bergepanzer osv. (jeg har mere end et sæt) 50kr
Tamiya Hummer with M242 Bushmaster #35143, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et meget sjældent og eftertragtet sæt af en HMMWV med en gigantisk M242 25mm
Bushmaster chaingun, (næsten umuligt at få fingrene i nu). 320kr
Italeri Sd. Kfz.10/5 Demag D7 with FLAK 38 #371, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, af et meget sjældent sæt af et halbæltekøretøj med antiluftskytskanon 180kr
Tamiya Tiger late version, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et sjældent sæt af den ikoniske tyske Tiger-tank 240kr
Tamiya German Tiger I Mid Production, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et sjældent sæt af den ikoniske tyske Tiger-tank midt-krigsversionen 230kr
Trumpeter M1A2 Abrams, skala 1/35 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, af et meget sjældent sæt af en M1A2 Abrams-tank 150kr
Merit Rusian navy OSA class missile boat, OSA-I, skala 1/72 Kæmpe Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et sjældent sæt af en moderne OSA-class missilbåd. 650kr
Revell #5005 GEPARD-KLASSE 143A Fast attack boat, skala 1/144 Helt nyt, plomberet, meget sjældent, - rigtig god kvalitet 295kr
Trumpeter PLA NAVY 051C DDG-115 Shenyang, skala 1/350 Samlesæt, stadig forseglet, superkvalitet, et ret sjældent sæt af en moderne kinesisk Stealth missil-Destroyer 199kr
Dragon U.S.S. Zumwalt DDG-1000 #7141, skala 1/700 Helt nyt og forseglet, Et sjældent sæt fra Dragon i superkvalitet af verdens mest moderne og dyreste "Stealth" destroyer. 200kr
MENG Kriegsmarine Battleship KM Bismarck , skala 1/700 PS003, Samlesæt, alle dele er stadig forseglede, superkvalitet, meget detaljeret, men samtidig nemt at samle, Delene er forstøbt i de rigtige farver, så det reelt ikke behøver blive malet yderligere. 245kr
MENG Battleship USS Missouri (BB-63) skala 1/700 PS-004 Samlesæt, alle dele er stadig forseglede, superkvalitet, meget detaljeret, men samtidig nemt at samle, Delene er forstøbt i de rigtige farver, så det reelt ikke behøver blive malet yderligere. 250kr
Trumpeter USS ALABAMA BB-60, skala 1/700 Samlesæt af det amerikanske slagskib, stadig forseglet, superkvalitet 199kr
Revell #5035 HMS Illustrious, skala 1/700 Helt nyt, og plomberet, meget sjældent sæt, - rigtig god kvalitet, (identisk med udgivelsen fra Dragon) - kun emballagen til forskel 200kr
Dragon Soviet Oscar Class, skala 1/700 #7004, sættet indeholder en russisk Oscar klasse ubåd, en flyver og to helikoptere. alle dele helt nye og forseglede, (men den lille engelske ubåd der normalt også hører med i sættet, er ikke i æsken) 55kr