December 07, 2023, 11:31:15 am Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Andet > Udenfor kategori > Billede upload « forrige næste » Sider: [1] Udskriv Forfatter Emne: Billede upload (Læst 1070 gange) Finn-R Modelbygger Indlæg: 210 Billede upload « Dato: Oktober 07, 2023, 18:25:19 pm » Jeg vil, som så mange andre, gerne dele mine billeder af min Spitfire Mk.II (WIP) men hvor uploader jeg dem, helst gratis, så jeg kan vise dem her i forummet?Nogle forslag? Logget Toldbod Bygger som en pro Indlæg: 749 Aalborg Sv: Billede upload « Svar #1 Dato: Oktober 07, 2023, 22:57:32 pm » du kan uploade dine billeder her på siden i galleriet.der er guide i "Retningslinier/ vejledninger" - Vejledning til galleriethttps://www.danskemodelbyggere.dk/forum/index.php?topic=32.0 Logget Hilsen HenningDen der vægrer sig ved at spørge, værger sig ved at lære. Udskriv Sider: [1] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Andet > Udenfor kategori > Billede upload