Hvad med en nation - Danmark, Sverige, Norge, USA, Tyskland osv... sådan at forstå at alt med relation/produceret/anvendt/udtænkt... i pgl. nation er bygbart.
ex: Sverige - Draken/Stridsvagn 103/Wasa/Volvo/Pippi Langstrømpe...etc.
Venlig hilsen
Carsten
Jeg har nu umiddelbart en sponsoraftale til præmier (rent faktisk har jeg endnu en i baghånden

), og dermed kan jeg offentliggøre, at den næste konkurrence på Danske Modelbyggere starter d. 1. januar .. yeaaaaahhhh

Så nu skal vi blot have fundet emnet... jeg synes vi skal bruge Carstens idé om at vælge en nationalitet. Derfor vil jeg meget gerne, at I kommer med nogle bud på nogle nationaliteter. Ikke kun ud fra jeres egen interesse og byggefelt, men som I kan se, kan tilgodese alle de forskellige byggegenrer vi har her på forummet.
Når vi så har fået et par forskellige forslag, laver jeg en afstemning.
Derudover vil jeg gerne have lidt feedback på hvor lang tid konkurrencen skal løbe over. Jeg synes, at erfare, at 3 måneder har været for lidt. Der er i alt fald for få (undertegnede inklusiv) der ikke får deres model færdiggjort ... Så jeg tænker lidt om det skal hedde 4 måneder eller måske 6 måneder i stedet for. Hva' siger I til det?
En konkurrence er jo ikke meget ved, hvis du kun er 2-3 stykker der får deres model færdiggjort!